Patiëntenbeoordelingen

De medisch specialisten, huidtherapeuten en doktersassistentes staan iedere dag opnieuw klaar om zorg te verlenen van de hoogst mogelijke kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat u als patiënt onze verleende zorg ook daadwerkelijk ervaart als zorg van een uitstekende kwaliteit.  Wij horen dan ook graag hoe tevreden u bent over onze zorg. Om deze redenen meten wij de kwaliteit van de geleverde medische prestaties. Wij gebruiken hiervoor een aantal instrumenten:

  1. PREM (patiënt reported experience measurement): de PREM is een gevalideerde vragenlijst waarbij via een gecertificeerd meetbureau gemeten wordt hoe een patiënt het consult of behandeling bij Ceulen Klinieken heeft ervaren.
  2. PROM (patiënt reported outcome measurement): de PROM is een gevalideerde vragenlijst waarbij de ernst van klachten voor en na een behandeling of ingreep worden gemeten en vergeleken.
  3. POEM: deze vragenlijst objectiveert de ernst van het ziektebeeld eczeem voor, tijdens en na behandeling.
  4. Zorgkaart Nederland, Google review en Independer: deze onafhankelijke platforms meten evenals de PREM, de ervaring die patiënten hebben opgedaan tijdens een bezoek aan zorginstellingen. Een deel van de Nederlandse zorgverzekeraars gebruiken deze platforms om patiënten te informeren. 

Patiënttevredenheid

De medewerkers van Ceulen Klinieken doen er alles aan om u als patiënt zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij voeren onderzoek uit om onze dienstverlening te toetsen en te blijven verbeteren. Onderzoeksgegevens over ervaringen van patiënten worden anoniem verwerkt. Dat wil zeggen dat deze gegevens later niet gekoppeld kunnen worden aan de naam van een patiënt.

Wij zijn trots op de hoge waarderingen die wij van onze patiënten hebben ontvangen. Het gemiddelde tevredenheidscijfer van het afgelopen jaar (2022) ligt op 8,6.